کرمانشاه؛

سومين همايش منطقه ای مسئولان حراست فرمانداری ها

سومين همايش منطقه ای مسئولان حراست فرمانداری ها و شهرداری های منطقه اورامانات برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سومين همايش منطقه اي مسئولين حراست فرمانداري ها و شهرداري هاي منطقه اورامانات مشتمل بر شهرستان هاي پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجاني با دستور كار بررسي مسائل و موضوعات مربوط به انتخابات به رياست مديركل حراست استانداري و با حضور فرماندار و شهردار پاوه و مسئولين حراست فرمانداري ها و شهرداري هاي منطقه اورامانات در شهرستان پاوه برگزار شد.

در اين مراسم مديركل حراست استانداري طي سخنانی ضمن تشكر از همراهي و همكاري فرماندار و شهردار پاوه در برگزاري مطلوب اين همايش، با برشمردن اهداف وظايف و كاركردهاي حراست در فرمانداري ها و شهرداري ها، توجه به موضوع انتخابات را بسيار مهم عنوان كرد و گفت: دقت و جديت مسئولين حراست ها در انجام وظايف امور محوله و همچنين رصد مستمر بر كليه موضوعات مربوط به انتخابات به منظور صيانت از آراء عمومي موضوعي الزامي است كه حراست ها بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.

همچنين در اين همايش فرماندار و شهردار پاوه نيز ضمن خيرمقدم، گزارشي از وضعيت شهرستان و اقدامات صورت گرفته در حوزه هاي مختلف ارائه و سپس در خصوص اهميت و نقش حراست ها در سالم سازي محيط و جلوگيري از تخلفات مطالبي بيان كردند.

در ادامه مسئولين حراست شهرداري و فرمانداري ها و همچنين كارشناسان و مسئولين واحدهاي اداره كل حراست به ارائه نكته نظرات و مسائل مربوط به حوزه هاي كاري خود پرداختند.

لازم به ذكر است اولين و دومين جلسه همايش منطقه اي حراست هاي شرق و غرب استان نيز با حضور حراست فرمانداري ها و شهرداري ها به ترتيب در شهرستان هاي سنقروكليايي و قصرشيرين با موضوع مباحث انتخاباتي برگزار شده است.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.