سهم بلیت فروشی پرسپولیس با بدهی اش همخوانی ندارد

جلسه پرسپولیسی ها با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم معضل بدهکاری این باشگاه به بازیکنان را حل نمی کند.

مسکن تاج و یاران برای قهرمان لیگ
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات خود پیش از بازی با ذوب آهن یک جلسه تمرین نکردند و در بازی با این تیم اصفهانی با "شعار بی غیرت" از سوی هواداران مواجه شدند.
 
برهمین اساس صبح امروز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل سرخ پوشان پایتخت به دیدار وزیر ورزش و امور جوانان رفتند. در پایان این نشست قرار شد به زودی مطالبات پرسپولیس از محل بلیت فروشی سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت شود تا بازیکنان این تیم با خیال راحت در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.
 
البته شنیده می شود طلب باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ، در حدی نیست که با پرداخت این مبلغ، بازیکنان پرسپولیس تمام مطالبات خود را دریافت کنند.
 
به همین دلیل اگر وعده رئیس فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات سرخ پوشان در سریع ترین زمان ممکن هم عملی شود، در واقع مسئولان فوتبال مسکنی مقطعی برای تسکین دردهای تیم قهرمان لیگ تزریق کرده اند و طولی نمی کشد که در روزهای آینده و با فعل و انفعالاتی، دوباره این زخم کهنه بازیکنان پرسپولیس سر باز کند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.