توصیه دستوری یک مسئول به تاج در مورد طلب پرسپولیس

جلسه سه جانبه برای اتفاقات رخ داده در پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

توصیه دستوری یک مسئول به تاج در مورد طلب پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قهرمان لیگ برتر فوتبال این روزها با اتفاقات حاشیه ای زیادی مواجه است و بازیکنان به علت پرداخت نشدن مطالبات خود سه روز دست به اعتصاب تمرین زدند و بدون انجام تمرین به مصاف ذوب آهن رفتند. 
 
طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه نزدیک به پرسپولیس؛ بازیکنان پرسپولیس از این موضوع ناراحت هستند که چرا استقلالیها درصدی از مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند اما آنها بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال حتی پاداش هم دریافت نکردند. 

هواداران پرسپولیس هم در بازی امروز نسبت به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان دادند و با نشان دادن پول به آنها لقب بی غیرت دادند. 

بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از بازی از شعارهای هواداران بسیار ناراحت بود و حتی اعلام کرد که بعد از بازی با الوحده امارات از پرسپولیس جدا می شود. 

البته دیگر بازیکنان پرسپولیس هم در صفحه اجتماعی خود از شعارهای هواداران پرسپولیس ابراز ناراحتی کردند و بیان کردند که بی غیرت قهرمان لیگ برتر نمی شود. 

با این اوصاف وزیر ورزش و جوانان به مسئله اتفاقات اخیر پرسپولیس ورود پیدا کرد و در جلسه ای با تاج رئیس فدراسیون فوتبال و گرشاسبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس مشکلات این باشگاه را بررسی کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد که تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حل مشکلات مالی پرسپولیس حق بلیت فروشی را به این باشگاه پرداخت کند تا بخشی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود. 

با این اوصاف باید دید بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت ساز برابر الوحده امارات پرداخت می شود تا بازیکنان با روحیه بالا به مصاف حریف اماراتی خود بروند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار