مشهد؛

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان

ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: افزون بر برنامه‌های رواق امام خمینی (ره) که برای عموم زائران و مجاروان بارگاه منور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود، ویژه بانوان نیز مراسم جشن اعیاد شعبانیه در رواق حضرت زهرا (س)، حضرت معصومه (س) و دارالحکمه تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها که از دیروز تا روز سه شنبه، قبل از نماز مغرب و عشاء در رواق حضرت زهرا (س) با حضور مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت مراسم مداحی و سرودخوانی دایر خواهد بود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری سخنرانی ویژه خواهران گفت: به مناسبت این ایام مبارک و فرخنده هر روز قبل از نماز ظهر و عصر و قبل از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه سخنرانی برای بانوان در رواق حضرت زهرا (س) و رواق حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در برنامه‌های ویژه بانوان خانم‌ها آشفته، کاشی، ملاشاهی، اکرمی و مسجدی درباره موضوعاتی، چون فضیلت ماه شعبان در روایات و احادیث، امام حسین (ع) دومین ثمره پیوند آسمانی، ولایت پذیری و اطاعت پذیری حضرت عباس (ع)، پرتوی سیره و سیمای امام سجاد (ع) و صلوات شعبانیه نجوای عاشقانه با پیامبر (ص) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی از بیان احکام توسط کارشناسان مسائل شرعی در رواق‌های ویژه خواهران خبر دادگفت: مراسم ویژه ظهر میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) نیز با سخنرانی کارشناسان دینی به همراه مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) قبل از نماز ظهر و عصر در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: در دیگر اماکن حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی در قالب حلقه‌های معرفت، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار