مشهد؛

برپایی نمایشگاه «والا» در نیشابور

همزمان با اعیادشعبانیه وهفته معلم نمایشگاه نقاشی «والا» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «زهراجغراتیان (والامهر)» در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی «والا» همزمان با اعیادشعبانیه وهفته بزرگداشت مقام معلم در صدد است موضوعات جدیدی را به لحاظ کمی وکیفی به مخاطب ارایه کند.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی «والا» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «زهراجغراتیان (والامهر)» است که در آن ۳۵ اثر تابلویی مدرن وبرجسته در ابعاد ۲۰ * ۱۵ تا ۹۰ * ۱۲۰ سانتیمتر برپا شده است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اشاره به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک پاکو، برتا، تیناب، باربی، دکوپاژ، ویترای، معرق کاشی و... وبا سبک‌های مدرن وسنتی است و موضوعات طبیعت وطبیعت بی جان می‌باشد.

آتشی خاطر نشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی «زهراجغراتیان (والامهر)» است که ۵ سال است در زمینه هنری فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «والا» از ۹ الی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۸ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.