مشهد؛

برپایی نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» در نیشابور

همزمان باروز ملی عطار نیشابوری نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» در نیشابور برپا شد.

برپایی نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر همزمان با ۲۵ فروردین سال روز ملی عطار نیشابوری نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارایه کند برپاشده است.
وی افزود: نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» آثار هنرمند نیشابوری «رضا ابراهیم آبادی» است که در آن ۲۰ اثر نقاشی در ابعاد ۴۰ * ۳۰ تا ۷۰ * ۱۰۰ سانتیمتر برپا شده است.
آتشی گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن است وبا سبک رئالیسم طراحی شده و موضوعات آن عطار نیشابوری وطبیعت نیشابور می‌باشد.
وی افزود: این سومین نمایشگاه انفرادی است، «رضا ابراهیم آبادی» که دارای ۱۰ سال سابقه هنری نقاشی که در دیگر زمینه‌های هنری نیز فعالیت دارد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می‌باشد.
مسئول مجتمع‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه نقاشی «هفت وادی عشق» از ۱۹ الی ۲۵ فروردین ۹۶ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۳۰ / ۱۶ الی ۳۰ / ۱۹ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.