یاسوج؛

بررسی هزارو 600 شکایت کارگری و کار فرمایی

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: کاربررسی هزارو 600 شکایت کارگری و کار فرمایی در مراجع قضایی حل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  محمدی گفت:در نشست کارگروه کارگری استان گفت: با تسهیل شرایط در حوزه های سرمایه گذاری،کارفرمایی و کارگری موانع سد راه تولید کاسته می شود. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه برای حضور سرمایه گذاران و تثبیت شغلی کارگران و فعالیت کارفرمایان دولت به دنبال ایجاد بستر امن برای رونق تولید است ادامه داد: رفع معارضات یکی از موانع حضور سرمایه گذاران در استان است که باید با اهتمام بیشتر با کاهش مباحثی این چنینی زمینه استقرار واحدهای تولیدی برای سرمایه گذاری و اشتغال را فراهم کرد. 

وی به نقش کارگران کارفرمایان و سرمایه گذاران در تحقق اهداف اقتصادی اشاره کرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید بستری امن و مطمئن برای تحقق اهداف فرمان رهبر معظم انقلاب فراهم کرد.  

وی ادامه داد: در حاکمیت قانون فرایند ارتباط صمیمی بین کارگران و کارفرمایان مورد تاکید قرار گرفته است که نیاز است جامعه ی کارگری و کارفرمایی استان از این فرصت برای بهره وری بیشتر استفاده کنند. 

محمدی  به مشکلات کارگری در کارخانه ی قند یاسوج هم اشاره کرد و افزود: این موضوع با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، نماینده ی کارگران این کارخانه و سرمایه گذار بررسی شد. 

در این نشست مظاهری هم به هزار و 600 پرونده ی شکایت کارگران از کارفرمایان خبر داد و افزود: موضوع این دعاوی در رابطه با سنوات،معوقات،و مزایا است که تاکنون هزار و 150مورد آن رسیدگی و حل و فصل شده و تعدادی از آن برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع شده است. 

در این نشست اعضا درباره ی چگونگی کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی گفتگو کردند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.