یاسوج؛

لزوم توجه به رفع مشکلات معیشتی کارگران استان

رفع مشکلات رفاهی و معیشتی جامعه کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه هماهنگی کار و کارگری استان با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب یکی از ارکان اصلی تولید و توسعه را جامعه کارگری دانست و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و کارفرمایان باید با تعامل و همراهی و تلاش همه جانبه مشکلات رفاهی و معیشتی کارگران را رفع کنند تا زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

محمدی یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید را توجه به مشکلات اقشار آسیب پذیر کشور از جمله جامعه کارگری برشمرد و افزود: افزایش 14 و نیم درصدی دستمزد و حقوق کارگران در سال جاری از جمله اقدامات مهم دولت در این زمینه است.

وی با تاکید بر تکریم کارگران از سوی مدیران نهادها،دستگاه های اجرایی،شرکتها و موسسات دولتی و غیردولتی به ویژه در هفته کار و کارگر از آنان خواست تا با هماهنگی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه تلاش کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه جامعه کارگری بیمه شده مستقیم استان را حدود 90 هزار نفر اعلام کرد و گفت:در هفته کار و کارگر برنامه های مختلفی برای تکریم از این جامعه در استان در نظر گرفته شده است که برای اجرای هر چه بهتر آنها نیاز به تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه های اجرایی و کارفرمایان بخش خصوصی است.

مظاهری اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگر، تخفیف هزینه های تاسیسات و اماکن ورزشی برای کارگران و خانواده های آنان و برگزاری محافل انس با قر آن از جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: دیدار با خانواده های کارگر زن سرپرست خانوار و نیز تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه از دیگر برنامه ها در این هفته است.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.