بیسنته فوکس خطاب به ترامپ: ریاست‌جمهوری کار آسانی نیست! آن را ها کن و به گلف‌بازی‌ات بپرداز!

رئیس‌جمهور پیشین مکزیک در پیامی توئیتری، از دونالد ترامپ خواست ریاست‌جمهوری را رها کند و به بازی گلف بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «بیسنته فوکس»، رئیس‌جمهور پیشین مکزیک، در پیامی توئیتری، از دونالد ترامپ خواست ریاست‌جمهوری را رها کند و به بازی گلف بپردازد.  

فوکس در صفحه توئیتر خود نوشت: یکصد روز! ریاست‌جمهوری کار آسانی نیست، می‌دانی؟ تو خسته هستی. ریاست‌جمهوری را رها کن و به گلف‌بازی‌ات بپرداز. مردم آمریکا درک خواهند کرد. 

ترامپ روز پنج‌شنبه بعد از گذشت صد روز از ریاست جمهوری در آمریکا نسبت به زندگی خود در دوران پیش از ورود به کاخ سفید ابراز دلتنگی کرد و گفت دلش برای رانندگی تنگ شده و احساس می‌کند در یک پیله است.

 ترامپ در مصاحبه با رویترز، همچنین از سختی کار در شغل جدید خود سخن گفت و با نگاهی مشتاق به زندگی خود در دوران پیش از ریاست جمهوری افزود: «نسبت به زندگی گذشته کار بیشتر است. فکر می‌کردم (ریاست‌جمهوری) آسان‌تر از این باشد.»

به گزارش رویترز، ترامپ اغلب برای مشاوره و تقویت روحیه به برخی دوستان خارج از کاخ سفید و همچنین همکاران تجاری سابق خود مراجعه می‌کند.

میلیاردر نیویورکی تا پیش از شکست دادن «هیلاری کلینتون»، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، سابقه هیچ‌گونه پست سیاسی در دولت‌های پیشین این کشور، را نداشت. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار