نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی:

حضور طوسی در بازی های کشورهای اسلامی قطعی نیست/عملکرد فصیحی رضایت بخش بوده است

بهزادی گفت: منتظر جواب نهایی مسئول کمیته پزشکی فدراسیون هستیم تا مشخص شود آیا طوسی می تواند در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند یا خیر؟

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد عملکرد طوسی و فصیحی در مسابقات جایزه بزرگ چین اظهار داشت:مریم طوسی پس از پایان مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ چین طی تماسی به من اعلام کرد که از ناحیه کتف سمت راست دچار آسیب دیدگی شدید شده و به سختی مسابقه اش را با زمان 12:40 پایان رسانده است.
 
وی افزود:روز پس از مسابقه طوسی با فدراسیون تماس گرفت و بیان کرد به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه کتف نمی تواند در مرحله دوم و سوم مسابقات جایزه بزرگ شرکت کند و خواستار بازگشت به ایران شد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشکان کشورمان پیگیری کند.در حال حاضر هم منتظر جواب نهایی اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی فدراسیون هستیم تا مشخص شود آیا طوسی می تواند در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند یا خیر؟
البته اگر مصدومیت وی جزئی باشد و مسئولان اعضای کمیته فنی فدراسیون هم موافق اعزام وی به باکو باشند طوسی به عنوان نماینده دو و میدانی کشورمان در این مسابقات شرکت می کند.
 
 بهزادی در ادامه درباره پیش بینی اش از عملکرد فصیحی در مسابقات آتی گفت:خوشبختانه باید بگویم عملکرد فصیحی تاکنون راضی کننده بوده و نسبت به مسابقات آغاز فصل رکوردهای به مراتب بهتری را به ثبت رسانده است.توقف های پی در پی و استراحت ناکافی هم در ثبت این نتایج ضعیف دخیل بوده و امیدوارم در مرحله سوم که روز دوشنبه برگزار می شود بتواند نمایش خیره کننده ای را نسبت به دو مرحله نخست به نمایش بگذارد.
 
نائب رئیس فدراسیون درباره مسابقات لیگ طلایی بانوان تصریح کرد: قرار شده در این مسابقات 6 نفر برتر مواد 400 متر، 1500 متر، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع و پرتاب چکش شرکت کنند و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه نتایجی در این رقابت ها توسط دوندگان کشورمان کسب خواهد شد.
 
وی درباره برنامه های آتی فدراسیون گفت:طبق تقویم فدراسیون قرار است تا پایان سال نزدیک به 50 مسابقه در تمام رده های سنی برگزار شود، رقابت های کشورهای اسلامی،قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان جزء مهم ترین برنامه های فدراسیون در سال 96 است و امیدوارم ورزشکاران کشورمان در تمامی این مسابقات بتوانند نماینده قابل قبولی برای دو و میدانی باشند.
 
بهزادی درباره حاشیه های بوجود آمده برای طوسی در ترکیه اظهار داشت:متاسفانه ما طوسی را به فدراسیون دعوت کردیم و از او در خواست کردیم به ترکیه نرود و تمریناتش را در ایران زیر نظر برجسته ترین مربیان کشورمان پیگیری کند اما وی پاسخ داد که دوست دارد با هزینه شخصی خودش راهی ترکیه شود و زیر نظر بهترین مربیان آن جا تمرین کند.زمانی که طوسی به ایران بازگشت پیشرفت زیادی در تمریناتش حاصل نشده بود و برایم جای سوال است که چرا چنین ورزشکاری که در اردوی ترکیه تمرین کرده نتوانسته نتایج خوبی را در مسابقات آغاز فصل و جایزه بزرگ چین کسب کند.
 
وی در پایان درباره شانس مدال آوری ورزشکاران خانم در مسابقات آسیایی گفت:هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنیم چرا که طبق تصمیم مسئولان فدراسیون قرار است ورزشکارانی که به رکوردهای مورد نظر دست یابند به هندوستان اعزام شوند.از طرفی با توجه به این که کشور آذربایجان و سایر کشورهای آسیایی در حال پیشرفت در این رشته هستند ما سعی کردیم نفراتی را اعزام کنیم که از شانس مدال برخوردار باشند.همچنین مطمئنا کیفیت این دوره از رقابت ها نسبت به دوره های گذشته بالاتر خواهد بود.سحرضیایی،امینه کشیری،سپیده توکلی،فرزانه فصیحی و مریم طوسی نفرات اعزامی ما به بازی های کشورهای اسلامی هستند و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار