نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی:

امیدوارم داورزنی نگاه وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه ای به ورزش بانوان در فدراسیون ها داشته باشد

پریسا بهزادی گفت:درصدد هستیم با پرورش ورزشکاران نخبه،شانس مدال آوری دوومیدانی کشورمان در مسابقات بین المللی پیش رو را افزایش دهیم.

پریسا بهزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات برترین های نونهالان و نوجوانان گفت:فدراسیون در نظر دارد مسابقات برترین ها را جمعه هفته جاری در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار کند که در این رقابت ها بهترین های تمام رشته ها حضور دارند، در پایان این رویداد هم کسانی که از رکوردهای بهتری نسبت به دیگران برخوردار باشند به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا دعوت خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون سعی دارد در صورت موافقت اعضای کمیته فنی  ورزشکاران را به اردوی برون مرزی اعزام کند تا بتواند تجربه آن ها را افزایش دهیم،تا زمانی که دو و میدانی کاران در مسابقات رسمی شرکت کردند بهت زده نشوند.

نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره جایگزین لیلا رجبی گفت: هنوز نتوانسته ایم جانشین مطمئنی برای لیلا رجبی انتخاب کنیم،پرتابگرانی که در مسابقات داخل سالن جام فجر شرکت کردند،رکوردهای ضعیفی برجای گذاشتند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

بهزادی درمورد استعداد یابی در تمام استان های کشور گفت: فدراسیون به صورت جدی کار استعدادیابی را پیش می برد،چرا که درصدد هستیم با پرورش ورزشکاران نخبه شانس مدال آوری دوومیدانی کشورمان در مسابقات بین المللی پیش رو را افزایش دهیم.

وی درمورد انتخاب محمدرضا داور زنی به عنوان معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: وی با توجه به این که سال هاست در مدیریت ورزش کشور بوده و در هر سمتی که بوده است موفقیت های بسیاری را از وی شاهد بوده ایم امیدوارم هم سو با وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به فدراسیون ها در بخش بانوان داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی درپایان اشاره کرد:داورزنی از مدیران شناخته شده ورزش کشور است که سال ها سابقه مدیریت در ورزش کشور را دارا می باشد.وی پیش از انتخاب شدنش به این سمت سال ها ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشته است،به همین دلیل معتقدم از زیر و بم مشکلات ورزش کشور آگاهی کامل دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار