اصفهان؛

نصب دوربین و احداث پلیس راه مبارکه- مجلسی در آینده نزدیک

اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان به‌ زودی نسبت به نصب دوربین ثبت سرعت در محور مبارکه- مجلسی اقدام می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان مبارکه اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان به‌ زودی نسبت به نصب دوربین ثبت سرعت در محور مبارکه-مجلسی اقدام می‌کند.

حسین بیغمیان در ادامه افزود: بررسی‌های لازم برای مکان‌یابی مناسب استقرار دائم پلیس‌راه در این محور و در مجاورت ورودی شهر مجلسی صورت گرفته و این اقدام با همکاری شرکت عمران، شهرداری مجلسی و اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان مبارکه تصریح کرد: افزود با توجه به شروع عملیات راهداری در محور مبارکه مجلسی شامل خط‌کشی نصب علائم افقی و عمودی ترافیک بخشنده کردن شیب‌های شیروانی و شانه جاده مقرر شده و این فعالیت‌ها انجام‌شده است.

بیغمیان همچنین اظهار داشت: این روند ادامه داشته و به‌موازات آن از طریق اداره راه و شهرسازی شهرستان موضوع چهار خطه شدن ادامه مسیر سه‌راهی طالخونچه و بروجن به طول تقریبی 30 کیلومتر تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش آن به فرمانداری منعکس خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان مبارکه در خاتمه با اشاره سهم 54 الی 62 درصدی عوامل انسانی در تصادفات خاطرنشان کرد: کیفیت راه، 28 الی 34 درصد در بحث نقش داشته و سهم خودرو نیز در این زمینه، 8 الی 12 درصد است و با تأکید بر کاهش سهم عوامل انسانی، در اسفند سال گذشته همایش یاوران راه ایمن در مبارکه برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.