یزد؛

توجه ویژه آموزش و پرورش در پیشرفت دانش آموزان

در حوزه آموزش و پرورش به پیشرفت دانش آموزان توجه بیشتری شود.

هادی مقیمی فرماندار اردکان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : در حوزه آموزش و پرورش به پیشرفت دانش آموزان توجه بیشتری شود بدون تردید آموزش و پرورش اساس و ستونش معلمان و دانش آموزان هستند.

مقیمی افزود : دولت تدبیر و امید تلاش بسیار زیادی در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در بحث تعلیم و تربیت که با کمبود منابع  اعتبار ، مدیریت صحیح  تلاش به جذب کمکهای خیری و حقوق معین سایر حوزه ها در سال اینده شرایط بهتری را رقم زده شود .

وی گفت:مسئولیتی که در ارتباط با نظام جمهوری اسلامی بر دوش همه قشرهای جامعه ائم از آموزش و پرورش که خود پرورش دهنده دانش آموزان آینده ساز این جامعه می باشند از نگاه مسولان اهمیت ویژه ای داردو هدف ما مشارکت حداکثری است برای انتخاب آگاهانه برای نظام جمهوری اسلامی می باشد.

فرمانداراردکان تاکید کرد:  رای مردم حق الناس و حضور در انتخابات 29 اردیبهشت برای شوراها و نظام جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش توجه و نیاز معلمین آگاه برای دعوت دانش آموزان و خانواده های آنها برای شرکت در انتخابات سالم  می باشد .

مقیمی گفت : دولت به معنای عام است که میزان مشارکت دوره قبل مردم  شهرستان اردکان دو درصدبالاتر از میایگین استان یزد بوده است .

 وی افزود : دولت در دوره چهار سال گذشته اصل حقوق شهروندی را ایفا و اعمال کرده است این خود مردم هستند که تعیین صلاحیت می کنند  و تجربه نشان داده مردم ما مردمی هستند که با افراط و تفریط زیاد میانه خوبی ندارند و دنبال آرامش و توسعه می باشند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.