کرمانشاه؛

وظیفه پاسداشت آرای مردم را بر عهده داریم

كارگاه آموزشی قوانين انتخابات برای هيأت های اجرای دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرسين برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در اين كارگاه آموزشي يك روزه با اشاره به جايگاه مهم جلسات آموزشي اظهار کرد: مهمترين حسن دوره هاي آموزشي در امر انتخابات دست يافتن به ادبياتي مشترك در حوزه اجرايي خواهد بود و مشكلات را از نظر مفاهيم ذهني حل خواهد كرد.

وي ادامه داد: بر اساس تقويم زمانبندي انتخابات حدود 20 ديگر به زمان برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا باقي مانده و اين يك زمان طلايي براي كشور و مجال امتحان براي دوستداران ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي در راستاي عدم سوء استفاده از جايگاه ها و تريبون هاست كه از آن به نفع اشخاص يا جريان خاصي استفاده نكنند.

فرماندار هرسين افزود: وظيفه مسئولين در امر انتخابات رعايت امانت مردم و پاسداشت آرا آنان است و باید فضاي انتخابات را از هرگونه آلودگي پاك كنند تا انتخابات از مسير واقعي خود دور نشود.

شاه آبادي همچنين از اعضاي هيأت هاي اجرايي شهرستان خواست با احساس تكليف عمل كنند و معتمد بودن خود را حفظ كنند.

فرماندار شهرستان هرسين تصريح كرد: براي انجام انتخاباتي سالم در سطح شهرستان برنامه هاي مدوني در حوزه هاي مختلف آموزشي و اجرايي تهيه كرده ايم.

وی گفت: طبق قانون كليه دستگاه هاي اجرايي مؤظفند منابع مالي، انساني و پشتيباني خود را در اختيار ستاد انتخابات فرمانداري قرار دهند.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار