کرمانشاه؛

امروز آخرین فرصت اعتراض داوطلبان ردصلاحیت شده

داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی فقط تا پایان وقت اداری امروز(ششم اردیبهشت) فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیاتهای نظارت تحویل دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی فقط تا پایان وقت اداری امروز(ششم اردیبهشت) فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیاتهای نظارت تحویل دهند.

رسول مرادی با بیان اینکه کار دریافت اعتراض داوطلبین ردصلاحیت شده شوراهای اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده، افزود: این روند تا پایان وقت اداری ششم اردیبهشت ادامه دارد.

به گفته وی داوطلبان رد صلاحیت شده بخش ها باید اعتراض خود را به هیاتهای نظارت شهرستان مربوطه و داوطلبان رد صلاحیت شده شهرها هم اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه واقع در استانداری تحویل دهند.

مرادی گفت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فقط بر اساس پاسخ استعلام مراجع چهارگانه و برابر قانون صلاحیت نامزدها را بررسی می کند و ردصلاحیت داوطلبان کوچکترین ارتباطی با مسائل جناحی و قومیتی ندارد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.