مشهد؛

افزایش ۱۴ درصدی کرایه تاکسی ها در تربت جام

سازمان اتوبوسراني با اعزام اکيپ هاي گشتي به صورت شبانه روزي حمل و نقل عمومي را تحت کنترل دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن سالار رئیس سازمان اتوبوس رانی تربت جام در نشست خبری گفت: حضور مستمر اکیپ های گشت موجب شده است در حال حاضر هیچ گونه شکایتی مردمی نداشته باشیم و کمیته انظباطی بدون پرونده است که علت آن افزایش گشت سواره و پیاده می باشد.

وی بااشاره به توقیف خودرو های مسافربر شخصی در سطح شهر افزود: در سال گذشته بیش از یکصد خودروی شخصی بدون مجوز در سطح شهر که اقدام به جابجایی شهروندان داشتند با کمک پلیس راهور از یک تا ۲۰ روز در پارکینگ توقیف شدند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی تربت جام با اشاره افزایش کرایه در سال جاری گفت: نرخ تاکسی ها از سال ۹۲ صرف نظر از تورم افزایش پیدا نکرده بود که از ابتدای سال جاری کرایه تاکسی ها به میزان ۱۴ درصد افزایش یافت.

سالار با اشاره نوسازی ناوگان فرسوده تصریح کرد: از مجموعه ۳۵۸ دستگاه تاکسی از مهرماه سال گذشته بیش از ۶۰ دستگاه خودروی فرسوده با شرایط وام ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۱۴ درصد تعویض شده است و در حال حاضر ۶۷ خودروی فرسوده داریم که تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تعویض تاکسی اقدام ودر غیر این صورت از تردد آنان جلوگیری می شود.

وی با اشاره به سازماندهی سرویس مدارس با همکاری آموزش وپروش و پلیس راهور عنوان کرد: برای کنترل سرویس ایاب وذهاب دانش آموزان مدارس با دو شرکت خدماتی تعداد ۱۸۰ دستگاه خودرو بالغ بر ۷۰۰ دانش آموزان با سرانه ۶۰۰ هزارریال ماهانه اقدام به جابجایی دانش آموزان می نمایند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی تربت جام خاطرنشان کرد: خودرو های شخصی حق جابجایی دانش آموزان را ندارند و در نظر داریم در آینده طرح منطقه ای در سطح شهر اجرا کنیم.

وی گفت: برای اولین بار رانندگان آژانس های بانوان و اتوبوس های واحد شهری دارای لباس متحد شکل شدند.

سالاریادآورشد: تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس درون شهری مجهز به تلویزیون دیجیتال شدند ویک دستگاه برای امور گردشگری و جام گردی اختصاص یافته که به صورت رایگان در خدمت شهروند وبه ویژه دانش آموزان می باشد.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.