این‌ همه اختلاس در کشور معنی ندارد

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه این‌همه اختلاس در کشور معنی ندارد گفت: اختلاس‌گران که از خارج نیامده‌اند و همه داخلی هستند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مشاوران و مددکاران نیروی انتظامی استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: چگونه ممکن است در کشور صبح از خواب بیدار شویم و خبر از اختلاس بشونیم و وجود اختلاس در این مملکت چه معنی دارد؟
 
وی افزود: اختلاس‌گران که از خارج نیامده‌اند و همه داخلی هستند و حتی اطلاع دارم برخی از کارمندان حقوق نگرفته‌اند یا با تأخیر حقوق خود را دریافت کرده‌اند که این زیبنده کشور نیست.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره اهمیت مبعث پیامبر ابراز کرد: برخی می‌گویند در زمانی که انسان عقل داشته و عاقل است چرا باید پیامبران نازل شوند،که قرآن در پاسخ به آن‌ها گفته وجود پیامبران برای خارج کردن از ظلمات و رساندن انسان به علم و کمال است.
 
وی با بیا ن اینکه دین هم نیازمند کارشناسان است، عنوان کرد: امام صادق(ع) می‌فرماید تقلید از کارشناسان دینی وظیفه همه مردم است و قرآن هم تأکید بر ناقص بودن عقل انسان داشته که نیازمند ارسال پیامبران برای هدایت است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه هدف اصلی انبیا و کارشناسان دینی را راهنمایی برای خروج از تاریکی‌ها دانست و گفت: اختلاف طبقاتی‌ که هم‌اکنون در کشور وجود دارد به خاطر اجرایی نشدن عدل و عدالت اجتماعی است.
 
وی تصریح کرد: کنار هم نگه‌داشتن خانواده‌ها خدمت بزرگی به جامعه است چراکه کانون جامعه در گرو کانون خانواده است و این نعمت بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده است.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.