کرمانشاه؛

انهدام باند سرقت احشام و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند سرقت احشام و مغازه خبر داد و گفت: 80 رأس دام و 11 فقره سرقت مغازه کشف و سركرده باند نیز دستگیر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اينکه یکی از سارقان سابقه دار با تشکيل يک باند سه نفره در سطح استان کرمانشاه اقدام به سرقت احشام و مغازه می کنند، مراتب شناسايي و دستگيري در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه قرار گرفت.
 وی افزود: با تلاش شبانه روزي كارآگاهان پليس آگاهي محل تردد و اختفای سركرده اين باند مشخص و ضمن هماهنگي با مقام قضائی، در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق حرفه ای در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی شد اما با تلاش تيم پي جويي پرونده و بازجويی هاي علمي، ارائه مستندات و تحقيقات جامع به 20 فقره سرقت احشام و مغازه در سطح شهر كرمانشاه و روستاهاي تابعه با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کرد.  
سرهنگ امیری با اشاره به اینکه 80 رأس دام و 11 فقره سرقت مغازه از متهم کشف شده است، گفت: با راهنمايي متهم محلهاي سرقت بازسازي و تعداد 20 نفر مالباخته نیز شناسايي شد، همچنین متهم پس از انجام تحقيقات به همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي و از آن طريق روانه زندان مركزي كرمانشاه شد، تلاش در جهت شناسايي و دستگيري ديگر همدستان متهم نیز ادامه دارد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.