کرمان؛

عملیات انتقال گاز به جیرفت و عنبرآباد به زودی آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: عملیات گازرسانی به جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان به زودی آغاز می‌شود.

عملیات انتقال گاز به جیرفت و عنبرآباد به زودی آغاز می‌شود به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدعلی ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در نشست برنامه ریزی این طرح در فرمانداری جیرفت که با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار این شهر برگزار شد گفت: عملیات انتقال گاز به این 2 شهرستان از مدت ها پیش مورد بررسی قرار گرفت و این طرح از کهنوج شروع می شود و با عبور از مسیر بلوک به شهرستان جیرفت انتقال پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر انتقال گاز به جیرفت، انتقال گاز به شهرستان رودبار جنوب و سپس بخش ذهکلوت در قلعه گنج هم در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این طرح دارای 30 کیلومتر خط انتقال متوسط بین شهرستان های کهنوج و جیرفت است و همچنین 600 کیلومتر خط انتقال ضعیف داخل شهر جیرفت برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با تمامی مشکلاتی که این طرح داشته است با وجود نماینده این 2 شهر در مجلس شورای اسلامی و رایزنی هایی که انجام شد در نهایت پیمانکار این طرح مشخص شد و پیمانکار در حال حاضر در حال تجهیز کارگاه مورد نظر می باشد تا این طرح هرچه سریعتر آغاز شود.

وی گفت: اجرای این طرح داخل شهر با خرابی آسفالت همراه و لازم است شهرداری و مسئولان شهری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

ودیعتی اظهار کرد: هر اندازه که رضایت مردم و همراهی مسئولان برای اجرای طرح فراهم شود به همان اندازه اجرای لوله گذاری داخل شهر سریعتر انجام می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار