در حاشیه نشست هیات دولت؛

امیری: رئیس‌جمهور آینده در مسیر ایجاد فضای اخلاقی و اجرای قانون حرکت کند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: به دوازدهمین رئیس جمهوری توصیه می‌کنم در مسیر ایجاد فضای اخلاقی، ارتقای فضایل انسانی، اجرای قانون اساسی حرکت کند.

امیری: رئیس‌جمهور آینده در مسیر ایجاد فضای اخلاقی و اجرای قانون حرکت کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسینعلی امیری" معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که توصیه شما به رئیس جمهوری آینده چیست، گفت: توصیه من به دوازدهمین رئیس جمهوری این است که در مسیر ایجاد فضای اخلاقی، ارتقای فضایل انسانی، اجرای قانون اساسی و اصل قرار دادن قوانین و توسعه کشور حرکت کند.

وی افزود: بنده فکر می‌کنم باید در دولت آینده با کسی کار کنم که مبانی فکری آنها را قبول داشته باشم و به همین شکل رئیس دولت بعدی نیز باید درباره من این گونه باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: طبیعتا با آقای روحانی که کار می‌کنم به دیدگاه‌ها و برنامه‌های وی اعتقاد دارم ولی اگر کسی دیدگاه‌ها و گفتمان‌های رئیس جمهوری بعدی را قبول نداشته باشد و نتواند با آن کار کند، حضورش هم به نظر من خلاف اخلاق بوده و به مصلحت نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار