پورابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش یارانه منوط به تصویب مجلس است/ افزایش یارانه برای دهک‌های کم درآمد امکان پذیر است

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: هدف از وعده‌های مبنی بر افزایش یارانه یا فریب مردم است یا کسی که چنین وعده‌ای می‌دهد از مباحث اقتصادی بی‌اطلاع است.

هدف از وعده افزایش یارانه، فریب مردم است/

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به وعده‌های برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر افزایش یارانه نقدی گفت: افزایش یارانه‌های نقدی امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش یارانه‌ها فقط برای دهک‌های کم درآمد آن هم به شرط حذف گروهی دیگر امکان پذیر است، اظهار داشت: اگر نیمی از یارانه بگیران حذف شوند در آن صورت می‌توان میزان یارانه را فقط تا دو برابر رقم کنونی افزایش داد.

وی هر گونه افزایش یارانه نقدی را منوط به تصویب مجلس شورای اسلامی برشمرد و تأکید کرد: چینین چیزی هم از سوی مجلس امکان‌پذیر نیست چون اهداف و ضوابط آن توسط قانون مشخص می‌شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد یارانه را افزایش دهد، باید بگوید که من پیشنهاد افزایش یارانه‌ها را دارم اظهار داشت: این پیشنهاد هم در این شرایط از سوی مجلس رد می‌شود زیرا این امر از نظر ما غیر کارشناسی است و به مشکل برخورد می‌کند.

انتهای پیام /

برچسب ها: یارانه ، مجلس ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار