شیراز؛

برگزاری اولین همایش سه جانبه ادارات اوقاف، بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک

اولین همایش مشترک سه جانبه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک در سال 96 در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد یزدانی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این همایش برای نخستین بار امسال با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، رؤسای ثبت اسناد و املاک ادارت شهرستان های استان و مدیران و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانها و معاونین مرتبط با صدور اسناد برگزار می شود.
 
یزدانی با بیان اینکه این همایش در راستای رفع موانع و مشکلات فی مابین برگزار می شود، افزود: در این همایش مدیران اداره کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان فارس نیز حضور دارند.
 
وی ادامه داد: در این همایش موضوع قانون ماده الحاقی چگونگی صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی مطرح می شود که شامل شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر و روستاهای سراسر استان فارس است.
 
یزدانی تصریح کرد: این همایش در روز پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت هشت صبح در محل سالن عترت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار می شود.
 
گفتنی است این همایش به میزبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار