واکنش AFC به تساوی استقلال و الاهلی+عکس

سایت و صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) ، پس از تساوی دو تیم استقلال و الاهلی، هر دو تیم را در آستانه صعود دانستند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از تساوی 1-1 استقلال و الاهلی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی، سایت و صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا به این بازی واکنش نشان دادند و نوشتند این دو تیم  در آستانه صعود به جمع 16 تیم برتر قرار گرفتند.

صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با در تصویری از این مسابقه نوشت: یک امتیاز برای هر دو تیم آنها را در آستانه صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا 2017 قرار داد.
 
واکنش AFC به تساوی استقلال و الاهلی 
 
 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، نیز در گزارشی کوتاه به شرح این مسابقه پرداخت و نوشت: تساوی 1-1 بین استقلال از جمهوری اسلامی ایران و تیم اماراتی الاهلی در روز سه شنبه هر دو تیم را در آستانه صعود از گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.

در ادامه به چگونگی به ثمر رسیدن  گل های احمد خلیل و کاوه رضایی پرداخت شده است.
 در پایان این گزارش آمده است با توجه به این که هیچ یک از دو تیم برنده نشدند، هر دو تیم در فاصله یک بازی باقیمانده، در حال حاضر با هشت امتیاز سه امتیاز بیشتر از التعاون عربستان سعودی و لوکوموتیو ازبکستان دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار