لخویا – استقلال خوزستان از نگاه سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های لخویای قطر و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا نوشت، اگراستقلال خوزستان در این بازی شکست نخورد به جمع 16 تیم صعود کننده نزدیکتر خواهد شد.

لخویا –  استقلال خوزستان از نگاه سایت AFCبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار روز دوشنبه تیم های لخویای قطر و استقلال خوزستان در دوحه، در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این بازی پرداخت و نوشت اگراستقلال خوزستان در قطر شکست نخورد به جمع 16 تیم صعود کننده نزدیکتر خواهد شد.

این سایت نوشت، لخویا  اگر بتواند روز دوشنبه در استادیوم عبدالله بن خلیفه اولین شکست استقلال خوزستان پیشتاز گروه B لیگ قهرمانان آسیا 2017 را رقم بزند می تواند از این تیم سبقت بگیرد.

چهار هفته پیش در جریان تساوی 1-1 دو تیم در اهواز، اسماعیل محمد گل حسن بیت سعید را جواب داد، ضمن آن که اخراج محمد ترسور در اواخر آن مسابقه به این معنی است که لخویا در این بازی نمی تواند از او استفاده کند.

استقلال خوزستان در مسابقات قاره ای شکست نخورده و در بازی آخر خود  برابر الجزیره  به پیروزی 1-0 دست یافت. در صورتی که استقلال خوزستان در قطر شکست نخورد به جمع 16 تیم صعود کننده نزدیکتر خواهد شد.

اما قهرمان ایران در حالی قدم به این مسابقه می گذارد که از اوایل ماه مارس در لیگ برتر ایران پیروزی کسب نکرده و اخیرا 2-1 به سیاه جامگان مشهد باخته است. در مقابل لخویا، پس از آخرین بازی خود در آسیا در لیگ داخلی برابر الجیش و الاهلی به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار