ابراهیمی :همه تیم‌ها حرفه‌ای هستند/هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد نداشتیم

بازیکن تیم استقلال گفت:شروع خوبی نداشتیم، اما در ادامه توانستیم به خودمان بیاییم و گل تساوی را هم بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امید ابراهیمی درباره تساوی استقلال مقابل الاهلی امارات، گفت: شروع خوبی نداشتیم، اما در ادامه توانستیم به خودمان بیاییم و گل تساوی را هم بزنیم. می‌توانستیم به گل دوم هم دست پیدا کنیم، اما این‌طور نشد. خوشبختانه به بازی برگشتیم و حداقل شرمنده هواداران‌مان نشدیم. هنوز شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی داریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد استقلال در دور بعد با کدام تیم هم‌گروه شود، گفت: همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. همه تیم‌ها حرفه‌ای هستند و شرایط نیز سخت است. درست است که تیم‌های حریف بازیکنان خارجی بزرگی دارند، اما هیچ‌کدام شان از نعمت این هواداران برخوردار نیستند. استقلال هوادارانی دارد که می‌تواند با کمک آنها بازی‌های خوبی ارائه کند.
 
ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: فقط به خودمان فکر می‌کنیم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا به مرحله حذفی صعود کنیم،چرا که همه تیم‌ها بزرگ هستند.
 
بازیکن تیم استقلال در مورد وضعیت استقلال در لیگ برتر، پاسخ داد: در لیگ برتر ایران تا لحظه آخر می‌جنگیم تا بتوانیم به عنوان دومی دست یابیم.با توجه به اینکه فوتبال غیر قابل پیش بینی است هنوز برای بازگشت به رده دوم شانس داریم، درست است تنها دو هفته به پایان لیگ باقی مانده اما همه تلاش مان را می کنیم تا با پیروزی در این دیدار و لغزش تیم تراکتور سازی به عنوان دومی برسیم.
 
وی در پایان درباره تمدید قراردادش با تیم استقلال برای فصل اینده خاطر نشان کرد: تا این لحظه از طرف مسئولان باشگاه نه تماسی با من گرفته شده و نه صحبتی شده است.اکنون فقط به بازی‌ها فکر می‌کنم. هم بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و هم بازی‌های لیگ برتر فشردگی زیادی داشتند و تا این لحظه وقت نشده که درباره تمدید قرارداد صحبتی داشته باشیم. انشاالله پس از پایان لیگ درباره تمدیدقراردادم صحبت می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار