پورموسوی: می توانستیم مقابل الفتح کار را تمام کنیم/با شکست الجزیره جشن صعود می گیریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما می توانست با پیروزی برابر الفتح صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید ضمن تبریک عید مبعث به تمامی مردم مسلمان جهان به ویژه مردم ایران گفت: بازی مهمی بود و ما می توانستیم به پیروزی برسیم،  کاملا بر بازی مسلط بودیم اما متاسفانه در دقایق پایانی سخت گیری مان در دقایق آخر نسبت به بازیکنان حریف کمتر شد و در نهایت یک توپ ساده وارد دروازه ما شد.

وی افزود: خوشبختانه در ادامه بازی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم، ما می توانیم در اهواز و در حضور هواداران استقلال خوزستان صعود تیم مان را جشن بگیریم.

پورموسوی ادامه داد:با وجود موقعیت های زیادی که داشتیم، نتوانستیم برنده بازی شویم، با این وجود چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی شود. کمی کار را برای خودمان سخت کردیم اما با پیروزی در دیدار آینده مقابل الجزیره امارات می توانیم صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کنیم.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار