لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال خوزستان_ الفتح عربستان/خیز شاگردان پورموسوی برای تاریخ سازی؛ ندارهای لیگ ایران در یک قدمی صعود

تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان امشب در جریان رقابت های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

خیز شاگردان پورموسوی برای تاریخ سازی؛ ندارهای لیگ ایران در یکقدمی صعودبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم استقلال خوزستان از ساعت 20 امشب مقابل الفتح عربستان صف آرایی می کند. شاگردان پورموسوی در دیدار رفت که اسفند 95 برگزار شد با نتیجه یک بر صفر حریف عربستانی را شکست دادند و در صورت پیروزی در دیدار امشب صعود خود را به مرحله بعد مسجل می کنند.

استقلال خوزستان در حالی چنین شرایط ایده آلی در آسیا را تجربه می کنند که مشکلات مالی منجر به تعطیلی تمرینات این تیم در هفته های اخیر شد. 

این تیم که نخستین حضور آسیایی خود را تجربه می کند تاکنون فراتر از سطح انتظار ظاهر شده و به گفته کادرفنی و بازیکنانش برای بازی با الفتح کاملا آماده است.

در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، لخویا قطر با 8 امتیاز اول است و استقلال خوزستان 7 امتیازی در رده دوم قرار گرفته است، اگر شاگردان پورموسوی مثل دیدار رفت بتوانند برابر الفتح عربستان به پیروزی دست یابند در نخستین حضورشان دست به کار بزرگی زده و یک هفته زودتر از پایان رقابت های مرحله گروهی، صعود خود به مرحله بعد را قطعی می کنند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان برگزار می شود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار