چینی:تیم‌های کشورهای عربی معمولا عادت به وقت کشی دارند

مربی تیم استقلال گفت: تیم‌های کشورهای عربی معمولا عادت به وقت کشی دارند و این موضوع کمی باعث شده بود اعصاب بازیکنان ما به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی چینی پس از تساوی استقلال مقابل الاهلی اظهار داشت: بازی خیلی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و از نظر فنی کیفیت بالایی داشت. الاهلی امارات به غیر از بازیکنان ملی پوش خود، از وجود چند بازیکن خارجی سطح بالا در ترکیب تیمش بهره می برد.  در این دیدار بازیکنان ما غیرت کردند و بازی خوب و تماشاگر پسندی را مقابل حریف را به نمایش گذاشتند.
 
وی در باره اتلاف وقت‌ بازیکنان الاهلی گفت: تیم‌های کشورهای عربی معمولا عادت به وقت کشی دارند و این موضوع کمی باعث شده بود تا اعصاب بازیکنان ما به هم بریزد.باید بگویم بازی خوبی را انجام دادیم و از هواداران‌مان که در این هوا برای حمایت تیم  آمدند تشکر و قدردانی می کنم. آنها در این بازی سخت به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند.
 
مربی استقلال در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان اذعان کرد: مثل اینکه بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و امیدوارم روند رو به رشد تیم همچنان ادامه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار