کرمانشاه؛

نصب شیرهای کاهنده مصرف در مدارس شهرستان پاوه

مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه از نصب شیرهای کاهنده مصرف در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیر امور آبفای شهر پاوه با اشاره به وضعیت شیرآلات برخی از مدارس این شهرستان، اظهار داشت: وضعیت شیرآلات بعضی از مدارس به صورتی است که بخش زیادی از آب هدر می رود .
سالم مرادی با تاکید به نقش دانش آموزان در ایجاد فرهنگ صرفه جویی در جامعه، تصریح کرد: ما باید فرهنگ مصرف بهینه آب را از طریق دانش آموزان وارد خانواده ها کنیم.
مرادی اجرای این طرح را اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب و رعایت موارد بهداشتی بیان کرد و افزود: نصب و راه اندازی این شیرها در اماکن عمومی و مدارس می تواند کمک بسیاری به بحث کاهش وصرفه جویی در مصرف آب شرب داشته باشد .
مدیر امور آبفای شهر پاوه اضافه کرد :کارهای فرهنگی زیادی در زمینه صرفه جویی آب دراین شهرستان انجام گرفته است اطلاع رسانی ونصب پلاکارد وبروشور بخشی از اقدامات انجام گرفته در راستای صرفه جویی بهینه است .
وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از اینگونه شیرآلات در مدارس در دست احداث سازمان آموزش و پرورش، یادآور شد: با نصب و استفاده از لوازم و ابزار های کاهنده مصرف آب تا ۳۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار