قسمت چهارم از گزارش‌های باشگاه هواداری؛

سهمیه محدود بلیت برای اعضای باشگاه هواداران

برخی از هواداران به این معترض بودند که چرا سهمیه بلیت‌ها به سرعت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر برای اعضای باشگاه هواداران جشنواره، روزی پر رونق بود و مخاطبان با صف‌های طولانی برای تماشای فیلم‌ها رو برو بودند. 

اما وقتی دلیل تشکیل این صف تأخیر در شروع اکران فیلم‌ها است، اعتراض هواداران را به دنبال دارد. در این رابطه یکی از هواداران به تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر» اعتراض کرد و افزود که این تأخیر به حدود 35 دقیقه می‌رسد. 

همچنین برخی از هواداران به این معترض بودند که چرا سهمیه بلیت‌ها به سرعت به پایان می‌رسد اما در زمان اکران فیلم، صندلی‌های خالی به چشم می‌خورد. البته دلیل این مسئله ممکن است این باشد که سهمیه بلیت هواداران کمتر از تقاضای آنها است. 

یکی از هواداران به این موضوع اشاره داشت که قیمت بلیت نمایش فیلم‌ها در کاخ جشنواره دو برابر سایر سینما های مربوط به جشنواره است. در صورتی که خدمت‌های ارائه شده برای هواداران برای هر سه سینما یکسان است. 

هواداری دیگر به محدودیت اعضای باشگاه هواداران در خرید بلیت‌های اشاره کرد و افزود که هواداران فقط می‌توانند بخشی از فیلم‌ها را ببیند و از دیدن فیلم‌هایی نظیر «ملی و راه‌های نرفته‌اش» که برای اولین بار در این جشنواره نمایش داده می‌شوند محروم هستند. 

در آخر هواداری به این مسئله اشاره داشت که نظم و هماهنگی جشنواره جهانی فیلم فجر در سطح قابل قبولی است اما همچنان مسئولین جشنواره جهانی فیلم فجر باید برای نزدیک شدن به سطح جشنوا‌ه‌های معتبر بین‌المللی تلاش‌های بیشتری را انجام دهند.

گزارش از مسعود وثوقی 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.