زاهدان

اجرای طرح آموزشی ویژه کودکان حاشیه شهر در زاهدان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان گفت:طرح آموزشی - حمایتی ویژه کودکان حاشیه شهر زاهدان در کتابخانه «کامبوزیای» زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان اظهار داشت: یکی از ویژگی های مثبت کتابخانه ها داشتن بخش ویژه کودکان است که در آن  کتاب ها و آموزش های مخصوص این  گروه سنی ارائه می شود.

محمدی افزود: طرح آموزشی ویژه کودکان از سال گذشته در کتابخانه کامبوزیا آغاز بکار کرده است و کودکان حاشیه نشین را تحت پوشش قرار داده است.

وی تصریح کرد: پنج شنبه هر هفته آموزش های کامپیوتر، نقاشی، مراقبت از خود در حین زلزله و توصیه های بهداشتی به کودکان  ارائه می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان با اشاره به ابلاغ فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در   دهه کرامت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت سراسری و در راستای ترویج فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه معصومین (ع) برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره ها تحت عناوین بانوی ملکوت، چلچراغ، مهارت های زندگی و ده قصه از امام رضا (ع) برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار