گل بچگانه خوردیم؛

حسینی:بازی خیلی عجیبی بود/امیدوارم بتوانیم از تجربیات این بازی برای آینده درس عبرت بگیریم

سرمربی ذوب آهن گفت:بازی خیلی عجیبی بود. در روزی که نیمه اول بخصوص بازی قوی‌ای ارایه کردیم و همه بازی دست مان بود یک گل بچگانه خوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجتبی حسینی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل العین در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: بازی خیلی عجیبی بود. در روزی که نیمه اول بخصوص بازی قوی‌ای ارایه کردیم و همه بازی دست مان بود یک گل بچگانه خوردیم.
 
وی افزود: قانون فوتبال همین است وقتی نتوانید از موقعیت های تان به نحو استفاده کنید طبیعتا مقابل تیمی مانند العین تنبیه می‌شوید. از عملکردم بازیکنانم راضی هستم و باید بگویم که برای مساوی به داخل زمین نرفته بودیم هدفمان پیروزی بر العین بود چرا که مساوی به درد ما نمی خورد مجبور بودیم در بازی آخر مقابل الاهلی پیروز شویم تا صعود کنیم امیدوارم بتوانیم از تجربیات این بازی برای آینده درس عبرت بگیریم.
 
سرمربی ذوب آهن در مورد هدر دادن پنالتی توسط بنگستون گفت: از دست دادن موقعیت پنالت بی شک تاثیر گذار است و تصمیم بنگستون این بود که ضربه را چیپ بزند.
 
حسینی در مورد دلیل افت احسان پهلوان در نیمه دوم و درخشش ربیع عطایا گفت: بازی‌ها فشرده است و به طور حتم پهلوان به دلایل جسمانی در نیمه دوم کم آورده است.ربیع عطایا هم پست قدرتمندی مانند حسینی دارد و او در همان دقایقی که به میدان آمد توانست عملکردی درخشان ارائه دهد.
 
سرمربی ذوب آهن درباره چرا از ابتدا به رجب زاده بازی نداد،تصریح کرد: این تصمیم‌هایی است که مربیان می‌گیرند و همه بازیکنانی که اسم بردید برای ما زحمت کشیدند. نمی‌توان به بازیکنی که نزدیک به 8-9 ماه مصدوم بوده بازی داد  زیرا ممکن است دوباره مصدوم شود درست مثل اتفاقی که در بازی با سپاهان رخ داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار