پرسپولیس چگونه صعود می کند؟

سرخپوشان پایتخت با تساوی برابر الهلال عربستان کارشان برای صعود به اما و اگر کشیده شد.

پرسپولیس چگونه صعود می کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شاگردان برانکو که با کسب جام قهرمانی در لیگ برتر با انگیزه مضاعف و لشگری نصف و نیمه به مسقط رفته بودند در اندیشه این بودند که الهلال عربستان یا به قول برانکو رئال مادرید آسیا را شکست بدهند تا خیالشان بابت صعود به مرحله بعد راحت شود و اجازه ندهند کار به روز آخر و اما و اگر کشیده شود. 

البته سرخپوشان پایتخت هر چه تلاش کردند در نهایت نتوانستند گلی در این بازی به ثمر برسانند و با اینکه در چند صحنه از بازی حاکم میدان بودند فرصت ها را یکی یکی از دست دادند تا نتیجه صفر - صفر تمام شود. 

این مساوی بیش از دیدار این گروه به پایان برسد استرس شدیدی بر پیکره پرسپولیس وارد کرد چرا که یک امتیاز دردی از پرسپولیس درمان نمی کرد اما شانس یار پرسپولیس بود و شاگردان لادروپ مقابل الوحده امارات قلع و قمح شدند و جشن و سرور در اردوی پرسپولیس حاکم شد چرا که پرسپولیس 6 امتیازی برای صعود به مرحله بعد باید در جهنم آزادی اماراتی ها را شکست بدهد. 

البته الریان قطر امروز مقابل الوحده امارات شکست خورد اما اگر این تیم مقابل الهلال عربستان پیروز شود در آن صورت این تیم قطری به همراه الهلال به مرحله بعد صعود می کنند و  حتی برد سرخپوشان پایتخت برابر الوحده امارات باعث صعود آنها به مرحله بعد نمی شود و در آن صورت پرسپولیس وداع زود هنگامی با لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. 

همچنین با توجه به تساوی بدون گل بازی برگشت در صورت هم امتیاز شدن پرسپولیس و الهلال عربستان در روز آخر متاسفانه با توجه به گل زده در خانه حریف در بازی رو در رو الهلال برتری دارد. 

متاسفانه در مقابل الریان هم با توجه به شکست در دوحه و تساوی در تهران همین شرایط حاکم است. 

در صورتی که پرسپولیس برنده بازی با الوحده بدانیم ، این تیم در صورتی صعود می کند که دیدار الهلال و الریان برنده نداشته باشد و یا الهلال برنده آن دیدار شود. 

به هر حال عربها نشان دادند که همواره از یکدیگر حمایت می کنند و این امکان وجود دارد که با توجه به قطعی شدن صعود الهلال به مرحله بعد این تیم در بازی برابر الریان قطر با تمام قوا ظاهر نشود و راه صعود الریان قطر را به مرحله بعد هموار کند. 

تمام حالت های صعود پرسپولیس 

1-برد پرسپولیس - باخت الریان 

در این صورت الهلال با 12 امتیاز به عنوان تیم اول و پرسپولیس با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود می کند. 

2- برد پرسپولیس - مساوی الریان 

در این صورت الهلال با 10 و پرسپولیس با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود می کند. غیر از این دو حالت پرسپولیس نمی تواند به مرحله بعد صعود کند. 

البته سرخپوشان پایتخت در بازی پایانی برابر الوحده امارات همه بازیکنان خود از جمله سروش رفیعی و سید جلال حسینی را در اختیار دارند و با نفرات کامل به زمین مسابقه می روند تا با برد برابر الوحده امارات و شکست یا تساوی الریان قطر برابر الهلال به مرحله بعد صعود کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
به امیدبیداری شیرخفته ی آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ابراهيم
۲۳:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
فكر نميكنم با هم تباني كنن چون دور بعد تك بازيه و تيّم اول تو خونه بازي ميكنه
آخرین اخبار