پیش بازی استقلال اهواز - پارس جنوبی جم

یاران تارتار در اندیشه صعود به لیگ برتر

در یکی از دیدارهای تعیین کننده هفته سی و سوم لیگ دسته اول پارس جنوبی جم در خانه استقلال اهواز به میدان می رود.

یاران تارتار در اندیشه صعود به لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در یکی از دیدارهای حساس و تعیین کننده هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته اول پارس جنوبی جم باید در اهواز به مصاف استقلال این شهر برود.
 
این دیدار را باید به نوعی تقابل بهترین و ضعیف ترین تیم های لیگ دسته اول دانست چرا که به لحاظ جدولی هم اکنون پارس جنوبی با 59امتیاز صدرنشین مطلق لیگ یک است و استقلال اهواز تنها با11امتیاز در قعر جدول جای دارد و سقوطش به مسابقات لیگ دسته دوم قطعی شده است. به لحاظ خط دفاعی نیز پارس جنوبی با12گل خورده بهترین خط دفاع و استقلال اهواز با 63گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی لیگ یک را به نام خود ثبت کرده اند.
 
پارس جنوبی در این دیدار راحت و در عین حال بسیار مهم به خوبی می داند که اگر میخواهد به نوعی صعودش به لیگ برتر را قطعی کند باید این بازی و حریف اهوازی را جدی بگیرد تا با پیروزی در این بازی بتواند به لیگ برتر بسیار نزدیک شود بدون شک اگر شاگردان تارتار به مانند بازی های گذشته خود حساب شده به میدان بروند می توانند در مقابل ضعیف ترین خط دفاعی لیگ موفق باشند و با پیروزی در این بازی به نوعی جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند هرچند تیم پارس جنوبی اعلام کرده است که در صورت پیروزی نیز در اهواز جشن صعود را برپا نخواهد کرد.
 
از آن جا باید با پیروزی احتمالی پارس جنوبی مقابل استقلال اهواز صعود این تیم را قطعی دانست که پارس جنوبی با ملوان رده سومی3امتیاز فاصله دارد. اگر پارس جنوبی مقابل استقلال اهواز به پیروزی برسد و ملوان نیز مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شود باز هم فاصله3امتیازی حفظ می شود و با توجه به اینکه تنها1دیدار دیگر تا پایان لیگ باقی می ماند و با توجه به اینکه تفاضل گل پارس جنوبی بسیار بهتر از ملوان است آن وقت حتی اگر پارس جنوبی دیدار پایانی خود را مقابل بادران واگذار کند باز هم می تواند راهی لیگ برتر شود.
 
البته آن چیز که باعث جذابیت فوتبال شده است غیرقابل پیش بینی بودن آن است و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست پس باید صبر کرد و دید که در پایان این دیدار آیا پارسی ها می توانند خود را به لیگ برتر برسانند یا خیر.
 
در دیگر سوی میدان تیم استقلال اهواز که سقوطش قطعی شده انگیزه خاصی برای این بازی ندارد اما برای ارائه بازی جوانمردانه به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.