کرمانشاه؛

هیچ دولتی نمی‌تواند ادعا کند که نقص و ضعف ندارد

عضو هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه از عملکرد چهار ساله این دولت یاد کرد .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فتاحی گفت: هیچ دولتی نمی‌تواند ادعا کند که نقص و ضعف ندارد، اما بخشی از ضعف‌های یک دولت متعلق به خود او و بخشی متعلق به ساختار کلی کشور است.

وی با بیان اینکه آقای روحانی کشور را در شرایط بدی تحویل گرفت، اظهار کرد: وقتی که دولت یازدهم سر کار آمد صندوق ذخیره ارزی خالی بود، کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بود و شعار هشت ساله آقای احمدی نژاد برای اینکه درآمد نفت را سر سفره مردم بیاورد با وجود قیمت بالای فروش نفت، محقق نشده بود.

فتاحی مهمترین مشکل را نیز تحریم‌های عرصه جهانی دانست که کشور را به سمت جنگ جدی می‌برد و افزود: این دولت هرکاری که نکرده باشد، با اجرای برجام کشور را از یک جنگ واقعی نجات داد.

وی با اشاره به قطعنامه های مختلفی که در بعد جهانی علیه ایران وضع شده بود، یادآوری کرد: ما هم به سمت شرایط عراق پیش می‌رفتیم، شرایط نفت در برابر غذا که فقط به میزان نیاز غذای کشور اجازه فروش نفت داشته باشیم و دیگر پولی برای مسائل اقتصادی و عمرانی کشور باقی نمی‌ماند.

دبیر مجمع هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه گفت: به علاوه کشورهای تاثیرگذار ارتباط خود را با ایران قطع کرده بودند و از نظر فروش نفت، صنعت و بیمه کشتیرانی و .... با مشکل جدی مواجه بودیم.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار