کرمانشاه؛

به نظر می‌رسد انتخاباتی دو قطبی داشته باشیم

عضو هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه گفت: رقابت نهایی در انتخابات ریاست جمهوری بین آقایان "رئیسی" و "روحانی" خواهد بود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهابراهیم فتاحی گفت: به نظر می‌رسد انتخاباتی دو قطبی داشته باشیم که رقابت نهایی در آن بین آقایان "روحانی" و "رئیسی" باشد.

وی با اشاره به تایید صلاحیت شش نامزد نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری، افزود: هر دو جبهه اصلاح طلب و اصولگرا دربین افراد تایید صلاحیت شده کاندیدا دارند.

دبیر مجمع هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته در جناح راست نمایندگانی از جریانات مختلف اصولگرایی داریم، برای مثال آقایان رئیسی و قالیباف نامزد جمنا هستند و آقای میرسلیم نامزد حزب موتلفه.

به گفته فتاحی در جناح چپ نیز عده‌ای عقیده دارند آقای هاشمی طبا جایگاه بینابین اصلاح طلب و اصولگرا دارد.

وی معتقد است، با مجموع این شرایط هر دو جناح در انتخابات نامزد دارند و شاهد انتخاباتی دوقطبی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان هستیم.

عضو هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه در خصوص نامزدهایی نهایی انتخابات نیز یادآوری کرد: در سمت اصلاح طلبان آقای روحانی نامزد اصلی خواهد بود و به نظر می رسد آقای جهانگیری در نهایت به نفع ایشان کنار می‌رود. آقای هاشمی طبا نیز با توجه به تجارب و سوابقی که از گذشته در رقابت ایشان با آقای خاتمی وجود دارد، بهتر است که کنار بکشد.

 

انتهای پیام/پ




 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.