کمالی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

جهانگیری براساس تصمیم شخصی و با مشورت روحانی وارد عرصه شده است/آخرین وضعیت لیست شوراهای اصلاح‌طلبان

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: جهانگیری خودش تصمیم گرفته است که کاندیدای انتخابات شود.

جهانگیری براساس تصمیم شخصی وارد عرصه شده است/آخرین وضعیت لیست شوراهای اصلاح‌طلبان"حسین کمالی" عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت لیست انتخابات شوراهای اصلاح‌طلبان، گفت: تدوین این لیست در مرحله غربالگری قرار دارد فعلا وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم لیست 21 نفره برای تهران ارائه می‌دهیم و شهرستان‌ها هم هرکدام براساس سازوکار خود پیش می‌روند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون کاندیداتوری اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کاندیدای اصلاح‌طلبان روحانی است آقای جهانگیری کاندیدا شده‌ تا در کنار روحانی باشد و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کند و پیشنهادات خود را ارائه دهد.

دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: جهانگیری در مورد سیاست‌های دولت و کارهایی که انجام شده است توضیح خواهد داد و دیگر بستگی به روحانی دارد که چگونه عمل کند، اما کاندیدای اصلاح‌طلبان روحانی است و تصمیم دیگری گرفته نخواهد شد احتمال دارد کسانی وجوه دیگری را مطرح کنند که این تاثیری نخواهد داشت و تصمیمات روی قائده پیش می‌رود.

کمالی در پاسخ به اینکه حضور دو کاندیدا از طرف اصلاح‌طلبان چگونه ارزیابی می‌شود،گفت: جهانگیری به عنوان یک شخص حق  کاندیداتوری دارد و نمیتوانیم به کسی بگوییم کاندیدا نشود.

وی در پاسخ به اینکه آیا کاندیداتوری جهانگیری تصمیمی شخصی از جانب خودش بوده است یا خیر خاطر نشان کرد:  بله خودش تصمیم گرفته است که کاندیدا بشود البته با آقای روحانی مشورت کرده و کاندیدا شده است و ماهم نمیتوانیم به وی بگوییم کاندیدا نشود اما کاندیدای ما روحانی است.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.