سخنگوی حزب اسلامی کار خبر داد؛

تصویب استراتژی‌ها و راهبردهای حزب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

سخنگوی حزب اسلامی کار از تصویب استراتژی ها و راهبردهای این حزب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی این حزب اظهار داشت: دفتر سیاسی حزب پس از برگزاری شش جلسه فشرده، راهبردها و استراتژی‌های پیشنهادی برای دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال آینده را تدوین و به شورای مرکزی ارائه داد.

وی افزود: شورای مرکزی هم در جلسه اخیر خود با بحث و تبادل نظر اعضا، مفاد متن پیشنهادی در خصوص انتخابات شوراها را اصلاح و تصویب کرد.

نیشابوری در ادامه درباره راهبردهای حزب اسلامی کار برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بررسی و تصویب راهبردها و استراتژی حزب درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شده است. 

رئیس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای ستاد انتخابات هم مشخص شده‌اند گفت: بله؛ اعضای ستاد مرکزی انتخابات شوراها انتخاب شده‌اند که البته می‌تواند همین ترکیب برای انتخابات ریاست جمهوری هم حفظ شود.

سخنگوی حزب اسلامی کار ادامه داد: اعضای اصلی دفتر سیاسی، معاونین دبیرکل، روسای سازمان های زنان، جوانان و دانشجویی، رئیس شورای برنامه‌ریزی، مسئول امور سازمان‌های حزب و مدیر روابط عمومی، اعضای ثابت ستاد انتخابات هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار