کرمان؛

فعال سازی واحدهای تعطیل شده در کرمان

استاندار کرمان گفت: در راستای رونق اقتصادی در استان کرمان به فعال سازی واحدهای تعطیل شده توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه که به شهرستان سیرجان سفر کرده بود، در حاشیه بازدید از مجتمع فنی و مهندسی مهر نوین (کارخانه تولید گونی)، افزود: در استان کرمان برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال از جمله کارخانه کرک بافت، کارخانه فولاد بافت و این کارخانه اقدامات خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: یک واحد فولاد نیز در شهرستان سیرجان بعد از ۲۸ سال تعطیلی در این دولت مجددا راه اندازی شده و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
استاندارکرمان خاطرنشان کرد: کارخانه تولید گونی در بردسیر نیز با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر با همکاری یکی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان موفق رفعالیت مجدد حود را آغاز کرده است که جای تقدیر دارد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از روند کار این واحد صنعتی، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سه هزار تن گونی شامل ۳۰ میلیون عدد گونی را دارد.
مهدی حسینی نژاد افزود: این کارخانه از سال ۹۰ تاکنون غیر فعال بوده است که بعداز پنج سال تعطیلی، فعالیت مجدد خود را از سر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در این کارخانه دو شیفت کاری مشغول به کار هستند، گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر در این واحد مشغول به کار شده اند که به زودی این تعداد به ۷۰ نفرافزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.