شیراز؛

توقیف کالای قاچاق میلیاردی/دستگیری سارقان با 22 فقره سرقت

خبرهای پلیس فارس در روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه 1396 را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک‌زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران كلانتری شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به دو نفر كه در حال پرسه زدن بودند، مظنون و آنها را دستگیر كردند.  

 
وی با بیان اینكه متهمان در تحقیقات انجام شده به 22 فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز اقرار كردند، افزود: در این خصوص صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی ‌شده‌اند.  
 
كشف بیش از 2 میلیارد كالای قاچاق در فارس  
با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان، 255 طاقه پارچه قاچاق با ارزشی بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال كشف شد.
سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در راستای مبارزه جدی با معضل قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی برای كنترل محورهای مواصلاتی به محور شیراز- كوار اعزام شدند.  
 
وی ادامه داد: مأموران هنگام كنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه كامیون مظنون و آن ها را متوقف كردند.  
وی افزود: در بازرسی از این خودروها 255 طاقه پارچه قاچاق كه به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف و راننده هر دو خودرو دستگیر شدند.  
 
سرهنگ ذوالقدری با بیان اینكه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشكیل شد.

كشف محموله های قاچاق میلیونی در داراب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 345 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای فرعی و اصلی شهرستان، تعداد شش دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد 108 ثوب لباس، 63 دستگاه تلفن همراه، یك دستگاه اسپیلت و 239 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را 345 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.