زاهدان

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال 750 کیلو مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف 750 کیلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "خاش" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شد. 

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با 2 دستگاه خودروی 405 در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند. 

سرهنگ طاهری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 750 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان اشاره و افزود: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.