زهک؛

کشف 271 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف 271 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف 271 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  محمد محمدی منش در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محدوده ریگزارهای جنگل شاهگل را دارند، ماموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی، با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، شب گذشته محل تردد قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند، تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی قاچاقچیان، به آنها دستور ایست داده ولی آنان بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به تیراندازی کردند. 

محمدی منش گفت: قاچاقچیان پس از مواجهه با آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه، با به جا گذاشتن کوله های حامل مواد با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات از صحنه متواری شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، افزود: ماموران در بازرسی از کوله های این قاچاقچیان، 255 کیلوگرم تریاک و 16 کیلو حشیش کشف کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار