مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

قم در پرداختی‌های بیمه دچار مشکلات است

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: امسال ۸۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان در سطح کشور برای بیمه مصارف تعیین کرده‌اند متاسفانه استان قم در پرداختی‌ها بر اساس قوانین دچار مشکلات زیادی است.

قم در پرداختی‌های بیمه دچار مشکلات است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجتبی موسوی در حاشیه بازدید حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام رضا(ع)  افزود: در سطح استان قم در تلاشیم خدمات بیمه ای را ارتقاء دهیم و خدمات در جهت حمایت از اقشار ضعیف و کارگر سوق پیدا کند.
 
وی  تصریح کرد: سال گذشته تامین اجتماعی 731 میلیارد تومان در استان قم درآمد داشته است اما دو درصد بیش از این رقم مصارف داشتیم که این امر بار مالی ایجاد کرده و توان ما را گرفته است. اگر خدمات بیمه ای در حوزه درمان جدا می شد می توانستیم تحولات بهتری در حوزه سلامت ایجاد کنیم.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ادامه داد:تامین اجتماعی با 43 میلیون نفر تحت پوشش در کشور یک فرصت برای کشور است. در حال حاضر 40 هزار مستمری بگیر در استان قم از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و 740 هزار نفر بیمه شده در قم داریم که البته سهم قم سهمی واقعی نیست و باید با حمایت های لازم خدمات بیمه ای توسعه یابد.
 
موسوی یادآور شد: تامین اجتماعی با بحران های اقتصادی بالایی مواجه می باشد و با تلاش توانستیم بحران ها را رفع کنیم.
 
وی تصریح کرد: در اسفند  70 میلیارد تومان پرداختی در قم داشتیم که رقم قابل توجهی است در این راستا بیمه و تامین اجتماعی نیاز به حمایت دارد.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم اظهار کرد: در سال گذشته تنها 800 میلیارد تومان در کشور در زمینه طرح های ساختمانی وصولی داشتیم در صورتی که باید 2 هزار میلیارد تومان وصولی صورت می گرفت.
 
وی در پایان عنوان کرد: 137 میلیارد تومان معوقات در استان قم داریم که باید مجلس شورای اسلامی و دولت باید برای جلوگیری از فرار بیمه ای راهکاری اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.