اصفهان؛

برگزاری جشنواره عکس اصفهان در دو بخش سلفی و حرفه‌ای

جشنواره عکس اصفهان هم‌زمان با هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جشنواره عکس اصفهان هم‌زمان با هفته نکوداشت اصفهان به میزبانی روابط عمومی شهرداری اصفهان و ستاد بزرگداشت هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره عکس اصفهان در دو بخش حرفه‌ای و سلفی برگزار خواهد شد که در بخش سلفی عکاسان می‌توانند با موضوعات زیبایی‌های اصفهان، رودخانه زاینده‌رود و رویدادهای هفته نکوداشت اصفهان عکاسی کرده و به دبیرخانه این جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

هم‌چنین عکاسان حرفه‌ای می‌توانند با موضوعات عمران شهری، زیباسازی شهری، حمل و نقل عمومی و فضای سبز شهری تصاویر خود را به دبیرخانه جشنواره عکس اصفهان ارسال کنند.

عکاسان می‌توانند تا 9 اردیبهشت ماه آثار خود را در قالب عکس‌های سلفی و حرفه‌ای به آدرس سایت WWW.ISFAHAN.INFO، تلگرام:@axisfahan و اینستاگرام: @axisfahan ارسال کنند.

در بخش عکس‌های سلفی به 3 نفر عکاس برتر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و به 50 عکاس برتر دیگر جایزه گردشگری شهر ارائه خواهد شد.

هم‌چنین در بخش عکاسی حرفه‌ای به 5 نفر از عکاسان برتر جایزه سفر به کربلای معلی داده خواهد شد که آثار عکاسان در دو بخش سلفی و حرفه‌ای توسط مرتضی اکبری، رضا نصراصفهانی و علیرضا جلیلی‌فر داوری خواهند شد.

اختتامیه جشنواره عکس اصفهان در روز 22 اردیبهشت ماه همزمان با نیمه شعبان و تولد امام زمان(ع) برگزار خواهد شد و از عکاسان برتر تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.ISFAHAN.INFO و تماس با 137 اطلاعات بیشتری را در زمینه جشنواره عکس اصفهان به دست آورند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.