بجنورد؛

راه یابی 6 اثر دانش آموزان خراسان شمالی به مرحله کشوری

6 اثر دانش آموزان استان در مسابقات هنرهای نمایشی و آوایی شهرستان بجنورد به مرحله كشوری راه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: از 16 اثر شركت كننده شهرستان بجنورد 11 رتبه اول استان، 3 رتبه دوم، 2 رتبه سوم كسب شد.

وی افزود : هر ۲ گروه آوایی متوسطه دوم دختران و پسران بجنورد با كسب رتبه نخست مسابقات آوایی در استان به مرحله كشوری راه یافتند.

اسدی تصریح كرد: در رده متوسطه دوم گروه آوایی هنرستان عارف در بخش پسران و گروه آوایی دبیرستان شهدای فرهنگی در بخش دختران در مسابقات آوایی خراسان شمالی مقام اول را كسب كرده و به مرحله كشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد : در رده متوسطه اول دختران گروه سرود دبیرستان شاهد آمنه رتبه اول بخش تلفیقی مسابقات آوایی را بدست آورد و گروه سرود دبیرستان حضرت معصومه (س) هم در بخش بومی و محلی دوم شد.

وی با بیان این که در بخش پسران گروه آوایی دبیرستان شهید رمضانی رتبه دوم مسابقات آوایی را كسب كرد ، گفت : در نمایش صحنه ای رده متوسطه اول، بخش دختران دبیرستان حافظیه و در بخش پسران دبیرستان جهان تربیت رتبه اول را كسب كردند.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد با اشاره به این که در رده متوسطه دوم نمایش صحنه ای بخش پسران دبیرستان البرز و بخش دختران دبیرستان سمیه عناوین اول را از آن خود كردند که گروه دبیرستان سمیه به مرحله کشوری راه یافت.

اسدی به موفقیت دبیرستان دوره متوسطه دوم فرزانگان و دبیرستان دوره متوسطه اول آزادگان در بخش نمایش عروسكی افزود: این دبیرستان ها به ترتیب عناوین اول و سوم این بخش را كسب كردند که گروه دبیرستان فرزانگان به مرحله کشوری راه یافت.

وی اظهار کرد : در نمایش نامه خوانی دبیرستان های دخترانه دوره دوم متوسطه فرزانگان و دوره اول متوسطه 13 آبان به ترتیب عناوین دوم و سوم این بخش را كسب كردند که گروه این مدارس به مرحله کشوری راه یافت.

وی در ادامه تصریح کرد : در بخش نقالی رده متوسطه اول دبیرستان دخترانه 13 آبان و در رده متوسطه دوم دبیرستان های دخترانه فرزانگان و پسرانه 9 دی مقام اول این بخش را در استان كسب كردند.

گفتنی است : این مسابقات هفته گذشته در بجنورد برگزار شد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.