کرمان؛

تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب تعاونی‌های تولید پوشاک

استاندار کرمان گفت: تداوم اقتصاد مقاومتی در قالب تعاونی‌های تولید پوشاک در استان کرمان دنبال شده و از این مسیر ضمن جلوگیری از خروج سرمایه از استان، زمینه کارآفرینی در استان توسعه یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در بازدید از تعاونی تولید پوشاک کار با افتخار متعلق به عطا احمدی، افزود: ازآنجا که کار تولید پوشاک بیشتر در حوزه زنان است، ایجاد کارگاه‌های تولید پوشاک به عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی دنبال شد و تا کنون کار تا حد خوبی پیش رفته است.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری تمامی پوشاک مورد نیاز دانش آموزان آموزش و پروش در استان کرمان تولید شد و این در حالی است که در سنوات گذشته ۸۰ درصد لباس فرم مدارس در سایر استان‌ها تولید می‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: طراحی و کیفیت لباس دانش آموزان به گونه‌ای است که دانش آموزان می‌توانند یک دست لباس را برای دو تا سه سال استفاده کنند.
استاندار کرمان گفت: لباس فرم سایر بنگاه‌ها از جمله بیمارستان‌ها و سایر نهاد‌ها نیز باید در سطح استان و توسط تولیدی‌های استانی تولید شود.
وی بر استفاده از ظرفیت زنان سرپرست خانوار نیز تاکید کرد و گفت: می‌توان زنان سپرست خانوار در استان کرمان را آموزش داده و در کارگاه‌های تولید پوشاک به کار گرفت.
رزم حسینی اظهار کرد: صاحبان واحدهای تولید پوشاک نیز موظف هستند که لیست بیمه افراد به کار گرفته شده در این تولیدی‌ها را به واحدهای مربوطه ارائه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای احمدی همیشه بانی خیر بوده اند و جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار