ماجدی: حکم کمیته انضباطی درباره خونه به خونه عادلانه نبود

سرپرست تیم خونه به خونه بابل از حکم اخیر کمیته انضباطی مبنی بر تجدید دیدار تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران انتقاد کرد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انصراف تیم خونه به خونه بابل از شرکت در رقابت های لیگ دسته اول اظهار کرد: خونه به خونه باشگاهی خصوصی است و با اینکه تیمداری در ایران مشکلات خاص خود را دارد اما مدیران این باشگاه تا به اینجا به خوبی تیم را مدیریت کرده اند اما کمیته انضباطی در حق خونه به خونه اجحاف کرد و متاسفانه تصمیمات غیر فوتبالی این کمیته به ضرر تیم ما تمام شد.

وی افزود: در حال حاضر در تصمیم مسئولان باشگاه خونه به خونه مبنی بر انصراف از حضور در ادامه رقابت های لیگ یک تغییری به وجود نیامده است اما تیم ما همچنان به تمرینات خود ادامه می دهد و در نهایت هر تصمیمی که مدیران باشگاه بگیرند را اجرا می کنیم.

سرپرست تیم خونه به خونه بابل با انتقاد از حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی در رابطه با دیدار تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران گفت: به نظر من رای کمیته انضباطی عادلانه نبود، فیلم، عکس و مستنداتی از آن دیدار وجود دارد که ما آن ها را برای کمیته انضباطی ارسال کرده ایم، تمام شواهد نشان می دهد که هیچ یک از بازیکنان، کادرفنی و هواداران تیم ما در قطع شدن بازی دخالتی نداشته اند.

ماجدی در پایان تصریح کرد: ما به هیچ عنوان نمی خواهیم امتیازات تیم های دیگر را به ما بدهند یا داوری را به نفع تیم ما بگیرند، ما تنها می خواهیم حق واقعی خود را از فوتبال بگیریم. خونه به خونه بابل یکی از تیم های خصوصی فوتبال ایران است و چیزی جز حق خود را نمی خواهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار