رمضانی: کمیته انضباطی ترمز دستی تیم ما را کشید/ به کمیته استیناف اعتراض می کنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: نساجی روند رو به رشد خود را طی می کرد اما کمیته انضباطی، ترمزدستی تیم ما را کشید.

رمضانی: کمیته انضباطی ترمز دستی تیم ما را کشید/ به کمیته استیناف اعتراض می کنیمعبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حکم اخیر کمیته انضباطی مبنی بر تکرار دیدار تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل بدون حضور تماشاگران دو تیم اظهار کرد: کمیته انضباطی ابتدا پیش از پایان سال 95 حکم عجولانه ای را صادر کرد و سپس به دلیل وجود نقص در پرونده، حکم اخیر خود را صادر نمود.

وی افزود: تیم نساجی مازندران روند رو به رشد خود را طی می کرد اما کمیته انضباطی با صدور حکم اخیر، به نوعی ترمزدستی تیم ما را کشید و ما را از کورس رقابت با سایر مدعیان ساقط کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به چه دلیل تیم ما باید دو جلسه از همراهی هواداران خود محروم شود؟ به کدام دلیل ما باید 20 میلیون تومان جریمه بپردازیم؟ و به چه دلیل این دیدار باید تکرار شود؟ به نظر من این حکم خالی از اشکال نیست.

رمضانی در پایان در مورد شکایت باشگاه نساجی مازندران نسبت به حکم کمیته انضباطی گفت: باشگاه ما به این حکم اعتراض دارد و ما شکایت خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه می دهیم، به اعتقاد من اگر مدیران ورزشی کشورمان به اشتباه خود اعتراف کنند بسیاری مشکلات حل می شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار