این شکست برای تیم ما لازم بود؛

عباسی:منشا نیازی به تعریف تمجید من ندارد/بعد از 5 بازی،نیاز به تلنگر داشتیم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:منشا نیازی به تعریف تمجید من ندارد چرا که همه از کیفیت فنی بالای این بازیکن آگاه هستند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شکست سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم ولی متاسفانه روز خوب بازیکنان مان نبود،جدا از آن بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم پیکان وجود دارد و من به بازیکنان تذکر داده بودم که باید از این تیم ترسید نباید گول نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر را بخورند.این شکست برای تیم ما لازم بود چون ما بعد از 5 بازی، باید تلنگری می‌خوردیم تا بدانیم هیچ تیمی را نباید بازیکنان دست کم بگیرند.
 
وی افزود: می‌توانستیم بازنده این دیدار نباشیم. اگر گل دوم را دریافت نمی‌کردیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و تساوی را کسب کنیم.ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، البته روز بد بازیکنان بود و البته باد هم در مسابقه تأثیر زیادی گذاشته بود.
 
عباسی در ادامه تصریح کرد:قضاوت منصفانه ای را از داور شاهد نبودیم وی در چند صحنه می‌توانست عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد و شاید حتی می توانست یک پنالتی هم به سود تیم ما اعلام کند که متاسفانه از انجام چنین کاری خودداری کرد،امیدوارم در دو هفته پایانی داوری های بهتری را از داوران شاهد باشیم تا خدای نکرده در حق هیچ تیمی اجحاف نشود.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان درباره گادین منشا گفت:منشا نیازی به تعریف تمجید من ندارد چرا که همه از کیفیت فنی بالای این بازیکن آگاه هستند و با آمادگی بالایی که داشت توانست پس از 5 هفته شکست را به تیم ما تحمیل کند.
 
وی درمورد شکست صبا مقابل سپاهان اذعان کرد:بسیار خوشحالم که تیم صبا نتوانست سپاهان نتیجه لازم را کسب کند و این امیدواری را در ما بوجود آورد که همچنان به بقا در لیگ امیدوار باشیم.
 
 عباسی در پایان درباره شانس ماندگاری سیاه جامگان در لیگ برتر اظهار داشت:با روحیه خوبی که در بازیکنان و شخص اکبر میثاقیان وجود دارد مطمئن باشید در بازی مقابل ماشین سازی و پرسپولیس بازیکنان می توانند شگفتی دیگری را خلق کنند و حضورمان را در فصل آینده قطعی کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار