سمنان;

جابجایی بیش از 60 هزار مسافر در نوروز 96

در طول اجرای طرح جابجايی مسافرين نوروزی مجموعاً 67 هزار نفرمسافر در استان سمنان با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا طحان معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در نشست کارگروه ارتقای سطح خدمات بخش حمل و نقل و مسافران سمنان به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با حضور نمایندگان صنوف حمل و نقل بار و مسافر گفت : فعالیت های ارزشمندی در طول اجرای طرح نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان صورت گرفته که جابجایی بیش از ۶۷هزار مسافر توسط هفت هزار و ۴۰۰وسیله نقلیه عمومی نمونه ای از این تلاش ها است.

وی افزود: در این ایام همچنین با مشارکت صنوف حمل و نقل جاده ای به ۴۵ دستگاه اتوبوس سایر استان های کشور که در محورهای استان دچار نقص فنی شده بودند، خدمات رسانی شد که این امر نشان دهنده تعهد و مسئولیت پذیری صوف حمل و نقل جاده ای استان محسوب می شود.

معاون مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در توضیح دیگر اقدامات نوروزی این اداره کل با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: در ایام طرح نوروزی امسال تعداد ۹۲ دستگاه اتوبوس برای عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور برای بیش از چهار هزار نفر اختصاص یافته است .

طحان ضمن تشریح اقدامات و برنامه های پیش روی حوزه حمل و نقل مسافر در سال ۹۶ افزود: افزایش بهره وری، ارتقا و به روز رسانی خدمات در حوزه مسافر از جمله اجرای طرح  شبکه سیر، افزایش  فروش اینترنتی بلیت و  نوسازی ناوگان مسافری را از برنامه های مهم این حوزه اعلام کرد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.